onsdag 4. februar 2015

Legger ned Hvitlilje

Det er fint med en blogg hvor jeg kan skrive ned tankene mine, det føles faktisk godt og kunne dele de med deg. I forrige innlegg skrev jeg om at jeg trenger en ny start og det trenger jeg virkelig. Derfor har jeg bestemt meg for og legge ned bloggen HvitLilje. Jeg ønsker og opprette en ny blogg og starte helt på nytt. Så det kan ta litt tid før den nye bloggen min er oppe og går. Jeg er ikke veldig god på design så jeg må bare prøve meg frem. Håper du har lyst til å følge med videre . Jeg kommer til og blogge om interiør og mammalivet :) 
Legger inn den nye adressen her når ting er klart :) 
Ønsker du å følge meg videre? 
Kom gjerne med spørsmål og hva du ønsker at jeg skal skrive om?

Tusen takk for at du ville følge meg her inne.
Følg meg gjerne på instagram der heter jeg Hvitlilje ennå :)

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar