torsdag 3. juli 2014

Nytt stuebord eller lage selv?!

Vi kjøpte nytt stuebord for noen år siden men det blir litt for stort. Jeg ønsker meg et bord som er firkantet. Men skal vi kjøpe eller lage selv det er det store spørsmålet. Mannen vil gjerne ha med skuffer i, 
 men jeg har lett litt rundt men finner det ikke i den str.. 
Lager vi ett selv får vi ett unikt bord. Jeg liker det litt rustikke, så jeg har veldig lyst på bord med drivved og hvite ben. 
Jeg får google videre og se om jeg finner noe jeg liker. 
vis meg gjerne ditt stuebord. 
Mannen i huset skal snart begynne på tv benken så dette må stå i stil med hverandre. 

Jeg liker veldig godt hjemmelagde møbler med sjel i. kunne ønske at jeg hadde masse tid til å pusse opp gamle møbler og få de slik jeg ønsker og vil. Ser at det er mange som gjør det om dagen men skjønner ikke hvordan de får tid!!! 
Gi meg flere timer i døgnet!


(google)

Ha en fin kveld!

klem  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar