søndag 28. oktober 2012

Hvit eller rød jul

Det er sikkert mange som ikke har begynt og tenke på jula ennå men det har jeg.. Jeg har allerde begynt og tenke på hvordan jeg skal pynte, noen tenker sikkert at jeg er gal men sånn er jeg. Tror nok de som har interiør dilla begynner og planlegge tidlig eller hva?
Blir det en hvit eller rød jul i år?
Jeg er ikke så veldig gla i rødt,
 men til jula så har jeg hatt litt fremme,
 er veldig gla i hvit jul så kanskje det blir det i år..
 
Noen fine bilder med hvit og rød jul
inspirasjon..
 
Hva liker du?
 


villapaprika koselig hjem



(google)
 
Ha en fin fin kveld.
 
Klem Lene


2 kommentarer:

  1. Hva med hvitt og rødt?
    Det blir det hos meg, tror jeg, mest hvitt med en desj av rødt. Julen må være litt rød synes jeg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja det er fint bare det ikke blir for mye rødt ;)

    SvarSlett