fredag 18. juli 2014

Super dårlig samvittighet !!!

Jeg har alltid vært flink til og sette bildene våres inn i album eller så har jeg scrappet. Ja så ble jeg mamma for første gang og så stolt som jeg var fremkalte jeg alle bildene av lille snuppa fra det første året og det var godt over 900 bilder og alle skulle jo inn i albumet ... Så begynte jeg å scrappe album etter album men har ikke kommet lengre enn til nesten ettårs dagen hennes og hun har nettopp blitt 4 år gammel. Og jeg skulle ikke bli sånn at jeg henger etter med bilder, og her sitter jeg med masse bilder og dårlig samvittighet. Nå som lillebror også har kommet til verden stresser det meg ennå mer. Alt må jo dokumenteres før det blir glemt.. Vi har så masse fine bilder av barna våres men nå må jeg faktisk velge ut de fineste og sette inn i vanlig album og pynte litt rund så får jeg heller scrappe spesielle hendelser. 
Men jeg lurte på om noen av dere har erfaring med fotobøker? Og hvor dere bestiller disse fra? 
Er dere flink til og sette inn bilder? 
Nå må jeg bare gjøre det. 

(google)


Klem

2 kommentarer:

  1. Hei! Jeg oppdaget bloggen din i dag, og har nettopp lest meg bakover nesten helt til starten av "Hvit lilje". Du har en flott blogg! :-) Jeg har ikke blogg selv, men som både interiørinteressert og småbarnsmamma, så kjente jeg meg igjen i så mye av det du skriver om. Jeg håper virkelig du finner inspirasjon og glede over å blogge framover også! Det var forresten noen virkelig flotte inspirasjonsbilder til terrasse du hadde funnet! Vi holder på med oppussing av vår egen terrasse, så det var midt i blinken. ;-) Med tanke på dårlig samvittighet over barnebildene, så er du ikke alene! Har en masse bilder som jeg så gjerne skulle sortert og laget fine album av, men som du skriver, så strekker ikke alltid tiden til.. Og en slik "jobb" føler jeg at man må ha overskudd og mulighet til å kunne sitte i ro og fred for å gjøre, noe som ikke alltid er så lett i en hektisk hverdag.. Ønsker deg en fortsatt fin sommerkveld! :-) Vennlig hilsen Mona Melien

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Mona :) Så koselig at du liker bloggen min, det synes jeg er kjempe hyggelig å lese. At noen får glede av den :) Det er veldig hyggelig og få sånne tilbakemeldinger.
      Det er godt å høre at det ikke er bare meg som ikke får tid til å sett bildene inn i album.
      Ønsker deg en fin sommerkveld videre Mona .

      Slett