mandag 2. februar 2015

Jeg trenger en ny start

Jeg går hjemme med minstemann som snart er 15 mnd. Jeg mistet jobben min i graviditeten da butikken dessverre ble lagt ned. Nå ser jeg etter ny jobb men det er ikke lett, har søkt en del men ikke fått noe enda. Tankene mine flyr om dagen og jeg føler meg rådvill og litt deppa. Jeg ønsker meg en jobb som jeg kan kombinere godt med mammarollen til mine barn. Drømmen er og kunne unngå den berømte tidsklemma, jeg ser på mange muligheter. Jeg kunne godt tenkt meg og jobbe hjemme fra, men med hva?! I følge sider jeg ser på nettet er det jo så lett og tjene gode penger og jobbe noen timer om dagen, jeg ler godt når jeg leser disse tipsene, det høres så enkelt ut, hvorfor gjør ikke alle det da?!

Jeg trenger en ny start men det føles skremmende. Jeg må finne noe jeg kan trives med det er det viktigste for meg. For at jeg skal ha det bra. Jeg tenker mye om dagen og ser på mange muligheter.
Jeg ser det er mange som har blitt forhandler av 
Forever Living og tjener gode penger på det og kan tilrettelegge sin egen arbeidsdag. Det og kunne tilrettelegge dagen sin selv hadde vært helt fantastisk for meg, men jeg vet ikke om dette er noe for meg. Jeg ser det er mange som lykkes men det må jo være skummelt og ikke vite inntekt sin til en hver tid? det kommer jo ann på hvor mye man klarer og selge. Nå kan ikke jeg så mye om dette. Jeg håper det åpner seg noen dører for meg snart. 

Ett ærlig innlegg fra meg.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar