tirsdag 25. november 2014

Hvilke farger bruker dere i julen?

Eskene med julepynt skal tas ned fra loftet denne uken, jeg gleder meg til og ta frem julepynten igjen.. Da pleier julefølelsen og komme snikende. I år er det ekstra gøy og pynte da skal snuppa på fire år få lov til og være med og pynte rommet sitt og det er stas kan du tro. Hun vet hva hun vil ha av farger og det skal være rødt! Kanskje hun har fått en interesse for interiør akkurat som sin mor. Hver år tenker jeg på hvilke farger jeg skal bruke, det blir sølv og jordfarger som er tingen hjemme hos oss. Jeg er ikke så veldig gla i rød men kanskje det blir litt rødt innimellom. Vi får se..
Jeg tenkte jeg skulle ta med meg snuppa og handle inn litt ny julepynt, jeg må ha noe nytt hvert år. 
Hvordan er det med deg og farger? 
Blir det en hvit eller rød jul? 

 (villaPaprika)

Jeg digger den stilen til den dama. En av mine favoritter når det gjelder interiør. Henne gir meg masse inspirasjon.





(google)

Ønsker dere en fin kveld videre.

Klem 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar