mandag 11. august 2014

Litt tidelig ute... høst inspirasjon terrasse

Det er ennå sensommer ,
men jeg liker godt å være tidelig ute og suger til meg inspirasjon. *ler* 
Vi har overbygg på terrassen våres, det er en lun og koselig plass som vi stortrives. Vi sitter mye ute og det kan vi gjøre langt utover høsten da setter vi bare på litt varme. Derfor tenkte jeg og dele litt om hvordan jeg ser for meg og ha det der ute i høst. 

Når vi sitter ute skal jeg ta frem varme pledd og saueskinn og masse lykter. Jeg kunne godt tenkt meg og gjort det allerede nå.. Gleder meg virkelig til og sitte der når det regner og vinden uler med suppe i koppen. 
Akkurat nå gleder jeg meg til 
Høsten. 

Snart kan terrassen forvandles fra sommer til Høst.

Liker du stilen?!


...Herlig...

klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar