lørdag 6. september 2014

Mitt Nye liv

Nå er jeg klar til og ta grep, nå er det på tide og tenke på kroppen min, jeg nærmer meg 30 år med stormskritt. Jeg har født 2 vakre barn og nå trenger kroppen min trening og oppstramming. Hva er ikke bedre en og dele det her på bloggen og håper det gir meg mer pågangsmot. 
Nå blir det lange gåturer og løpeturer. 
Og litt hjemmetrening. Jeg har hele tiden sakt at nå må jeg begynne men alltid har jeg hatt veldig gode unnskyldninger til og ikke begynne, men nå har jeg ingen. Jeg har gått ned en del i vekt etter den siste fødselen. gått ned 7 kg mindre en startvekten før graviditeten og det er jeg stolt av men nå står det på stedet hvil og da trenger jeg å trene.. 
jeg håper virkelig jeg får det til denne gangen her. 
Ønsk meg lykke til.







klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar