fredag 19. september 2014

Hvor mye penger bruker du på barneklær?

Her i huset bor det en storesøster og lillebror som vokser fort og klesgarderoben må ofte fornøyes og det synes mor er gøy, det er like moro og kjøpe klær til de som til meg selv, eller kanskje litt mer moro. 
Jeg har alltid synes at det har vært lettere og finne klær til jenter men nå synes jeg også det er mye fint til gutter. 
Under her har jeg funnet noe jeg liker til gutt fra 
Hust and claire. 
Når jeg ser på priser på barnetøy så er det veldig forskjellig og lurer veldig på hvor du handler til dine barn? Og hvilke merke liker du godt? 
og hvor mye penger bruker du? 

I går var jeg ute på handletur og fikk handlet inn til høst og vinter, bilder kommer i ett annet innlegg. Lillebror fikk sine første sko. Snart begynner vel lille babyn min å gå. Det er en stor milepæl for en mamma. 

Dette er noe jeg ønsker meg til Lillebror..


Liker du innlegg med barnetøy?

Ønsker deg en fin helg!!!




klem 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar