tirsdag 23. september 2014

Amming

Lille babyen min blir 11 måneder i Oktober og jeg holder fortsatt på med amming noe jeg kommer til og fortsette med. Jeg ammet storesøster til hun var to år gammel så kommer nok sikkert til og gjøre det sammen med lillebror. Jeg har stor tro på amming hvis man har muligheten, man skal ikke amme for en hver pris. Jeg er en ammeku *ler* det har jeg vært begge gangene. Så jeg er heldig. Jeg tror amming har gode helsegevinster hos barnet. Storesøster er nesten aldri syk og jeg tror kanskje det har noe med ammingen og gjøre. Jeg natt ammer fortsatt det hadde vært greit og sluttet med når jeg skal ut i jobb igjen men jeg tror ikke det er så lett og slutte med, har du noen gode tips? og hvor lenge ammet du på natta?
Amming er mye kos for lillegutt så tror nok ikke det er så lett, han trenger den til å falle i ro også er det masse kos for meg og barnet.
Ett litt personlig innlegg fra meg denne tirsdagskvelden!


Klem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar