torsdag 24. oktober 2013

Være glad for andre sin Lykke

Jeg under meg litt på hvorfor man ikke kan være glad for andre sin lykke. Jeg er ingen stor blogger med mange lesere men jeg ser at det er mange populære bloggere som får masse slemme komentarer for ting,
 alt fra hvordan de ser ut, barna ser ut og hjemmet osv, det er rett og slett mobbing.. Kan man ikke klare å unne andre lykke? Er det sjalusi det går på? Det er så mange lesere der ute som heller burde holde munn enn å skrive slemme komentarer... Vær heller glad for at andre har det bra. Jeg synes det er kjempe bra at alle ikke er like og tør å stå for det man tror på og mener er riktig for seg selv, tenk hvis alle blogger var like og at alle hjem skulle sett like ut!!  Jeg sier bare stå på til disse jentene som fortsetter bloggingen å ikke lar slike teite komentarer knekke dem...
 
 
Jeg har vært veldig skepisk på hva jeg skal dele og ikke dele på bloggen min men har begynt å tenke at dette er min blogg og jeg skal være meg selv å dele det som jeg ønsker å dele ,
ikke hele livet mitt men deler av det..
 
 
Jeg får masse inspirasjon fra blogglandia og setter stor pris på det og er det noe jeg ikke liker så lar jeg være å lese det eller komentere..
 
 
Vi er forskjellige og takk å pris for det.
 Og har masse å lære av hverandre..
 
 
Klem Lene
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar