torsdag 17. oktober 2013

Sliten Mamma

Nå er jeg i uke 38 og gleder meg masse til å se lille gutten våres, gleder meg til å holde han i armene mine. Nå kan han komme når som helst og det skal bli godt..
 Jeg er en sliten mamma om dagen og har ingen energi.. Trøtt nesten hele tiden å sånn har det vært siden jeg ble gravid.. Håper at energien kommer tilbake snart, det er slitsomt å gå uopplagt i så mange måneder. Jeg har så masse jeg har lyst til å gjøre men må legge det til side fordi jeg ikke orker å gjøre det. Etter at Lykkeliten er i seng så er jeg så sliten at jeg tilbringer kveldene i sofan.. Dette ble ett klageinnlegg men det er godt å få frustrasjonen ut så håper virkelig energien snart kommer tilbake igjen..
 
 
 
Bilde fra instagram
privat.
 
 
Måtte forresten vise dere dette hjertet jeg fikk til bursdagen min,
det er så fint.
 
Klem Lene


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar