fredag 2. november 2012

Glemte planleggingsdagen i barnehagen,

Dagen begynte kl 06.00 hjemme hos oss i dag. Lykkeliten sov godt i sengen sin. Pappalykke og jeg reiste på jobb mens Mimmi passet på Lykkeliten, hun skulle nemlig levere i barnehagen i dag. De bruker alltid lang tid om morningen og bare koser seg. De kom til låst dør i barnehagen og Lykkeliten ble kjempe lei seg.
Tenk at jeg glemte planleggingsdagen i barnehagen!!
Sånn kan det gå i en hektisk hverdag men heldigvis så har vi Mimmi som stilte opp som hun alltid gjør, du er god og ha..
Siden Lykkeliten ble så lei seg var det godt at fetterene hennes som også går i samme barnehage var hjemme.
Dagen ble likevel god..
Godt og ha tante og fetterne i nærheten.
Jeg skal lage meg en tavle på kjøkkenet med alt som skjer så jeg er forbredt til neste gang:)
Det er vel ikke bare meg med Mammaflauser..
 
Ha en fin fredagskveld!
Nå er fredagspizzan klar.
 
Klem Lene
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar