søndag 18. november 2012

En trist beskjed å få

For en tid tilbake så hadde jeg noen vansklige dager som jeg ikke orket og skrive om her på bloggen min. Nå har det gått en stund og jeg har bearbeidet beskjeden som jeg fikk. Jobben min skal avvikles så vi mister jobbene våres alle sammen, det var rett og slett ett slag i trynet og få.. Grunnen til at det skal avvikles er at eieren av bygget gjerne vil bruke det til noe annet og øker husleien så vi ikke kan fortsette der.. Vi som gjør det så bra..
Jeg mister noen fantastiske arbeidskollegaer og ett fint sted å være. Heldigvis så skal det ikke avvikles før til sensommeren så jeg har nok mest sannsynlig jobb hele neste år. Jeg har felt mange tårer etter denne beskjeden, det er ikke noe gøy og vite at man mister jobben sin som man er så avhengig av, man begynner og tenke på hvordan man skal klare seg. Og om man får en ny jobb som man trives like mye i..
Så nå blir det en ny hverdag for meg om en stund,
kanskje jeg finner den rette jobben for meg.. Jeg ønsker veldig å satse på interiør, jeg håper jeg finner noe innenfor det,
tiden får vise. Så nå må jeg se fremover, det er alltid nye muligheter å gripe..
 
Klem fra Lene
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar