fredag 4. mai 2012

Kunne tidsklemma vært unngått?!

De fleste småbarns familier lever i tidsklemma, dagene er hektiske fra morgen til kveld.
som regel jobber begge foreldrene fulltid .
Så er det mange som også har forskjellige aktiviteter på kveldstid.
huset skal ryddes og vaskes innimellom , middager skal lages.
Så da er det ikke mange timene man får sammen med de små
barna..
Dette tenkte jeg aldri på før jeg fikk barn men det har kommet mer frem nå..
Jeg vil ha tid med mine barn..
om jeg kunne ønske så ville jeg vært
hjemmeværende husmor.
Det er desverre vansklig for mange og være hjemmeværende
og det er vel mest av økonomiske grunner at begge foreldrer må jobbe...
Kunne tidsklemma og den stressende hverdagen vært unngått?
Hva tenker du om dette temaet?!

Klem Lene







2 kommentarer:

  1. Off ja! kjenner jeg grøsser av at jeg ikke har lenge permisjon. Er jo ikke ett år en gang!! syns det er helt forferdelig at begge oss må jobbe 100% for å klare det. Sko vært med timer i døgner da..

    SvarSlett
  2. Helt enig med deg Alice :) Skulle vært mulighet for en mor eller far og jobbe mindre når barna er små og likevel klare seg økonomisk:)

    SvarSlett