torsdag 17. mai 2012

17. Mai

Først og fremst vil jeg gratulere alle dere som leser bloggen min med dagen. Håper dere har hatt en kjempe fin feiring. Vi har feiret 17 mai i Drøbak.
(Mannen min kommer der i fra).
Sammen med ett vennepar så vi på barnetoget,
gleder meg allerede til lykkeliten skal gå i tog.. Det er så koselig og se på,
jeg blir så rørt..
jeg er sikkert litt rar men sånn er jeg.Så når barnetoget var ferdig kom
regnskuren over oss, men etter en stund tittet solen frem igjen.
Så dro vi på resturang for og spise, tilbords var vi 11 stk.
Vi spiste grillmat og kosa oss, barna storkoste seg med pølser og is.
Hva er vel 17 mai uten pølser og is?
Dagen har vært helt perfekt for liten og stor..
Vi har kosa oss max med familie og venner..
Nå er vi alle slitene, lykkeliten sovnet nesten før hun traff puta..
Nå kan dere se litt av dagen våres i bilder..





 
Ha en fin 17 Mai kveld!

Hva har dere gjort i dag?

Klem Lene



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar