onsdag 7. mars 2012

Tusen takk..

Jeg vil gjerne si tusen takk til alle dere
som følger bloggen min, det setter jeg
utrolig stor pris på..
Denne bloggen ble opprettet i september 2011,
da jeg allerede hadde blogget på en annen blogg i nesten
to år..
Heaven
 het bloggen kanskje du har vært innom ..
Men når jeg begynte og skrive på Hvit Lilje
så følte jeg at denne bloggen er ekte og at jeg klarte
og gi mer av meg selv,
Jeg sliter fortsatt med og legge ut for mye om
mitt private,
siden jeg ikke vet hvem som titter innom,
særlig bilder av lykkeliten..
Jeg håper jeg kan bli bedre på dette..
Kanskje jeg får laget meg en header snart også,
mine datakunskaper er ikke de beste..
Men jeg føler at jeg skriver en ekte blogg,
ikke alt er rosenrødt til en hver tid..
Så jeg håper dere blir med meg på bloggferden vidre..
Jeg tar gjerne mot tips og råd til
hva jeg kan skrive om..
Jeg vil gjerne ble bedre kjent med mine lesere også?
Kanskje dere også har en blogg?
Tenker ofte på om det er noen jeg vet hvem er?

Ha en fin kveld

Klem Lene










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar