søndag 19. oktober 2014

Litt forandringer

Vi har hatt en fantastisk søndag tross hoste og vond hals på fruen i huset. Jeg håper ikke det er halsbetennelse på vei. Vi trengte en luftetur så vi reiste til Østensjøvannet i Oslo sammen ett vennepar med barn som ville være med. Vi gikk en tur og matet endene, barna koste seg masse.

Nå har det blitt litt forandringer her hjemme. Vi har fått oss ny skrivepult som vi har under trappa. Jeg har pusset opp et vitrineskap så bilder kommer etterhvert.
Ønsker meg denne store vasen fra interiørmani. Jeg har fått veldig sans for grått, men det er jo ganske hot *ler* tørr humor her..

Jeg har lyst til og spørre dere om hvilket rom i huset vårt har dere lyst til og se?! 



På instagram heter jeg Hvitlilje

klem 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar