lørdag 4. oktober 2014

Drømmen om et hytteliv

God Lørdagskveld alle sammen. 
Jeg sitter og drømmer meg bort i hytteliv. Jeg håper virkelig en dag at vi kan kjøpe oss hytte på fjellet. 
Hytteliv er jo så koselig og tenk hvor godt det er og komme se bort i helger om ferier i egen hytte. Vi er så heldige og bor i Norge og kan nyte alle årstider, alle tidene har sin egen sjarm. Men høsten og vinteren må nok bli favoritter når det gjelder hytteliv. Jeg ser for meg høstdager på fjellheimen på tur med noe godt i sekken og kan nyte de vakre fargene naturen har og by på. Eller en tur på langrenn i ett vinterlandskap med bålkos. 
Jeg får nok bare drømme.. 
Jeg fant noen bilder jeg gjerne vil dele med dere. Her er det mye interiørtips man kan bruke om man har hytte eller den stilen hjemme.   

Nå skal jeg drømme videre!
Ønsker dere en god natt.






(vakre hjem)




klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar