lørdag 12. april 2014

Sunn mat for kroppen

Jeg har lenge gått og tenkt på og forandre livsstilen min. Jeg har vært igjennom to svangerskap og nå har jeg lyst til å gå ned i vekt. Jeg har sluttet og drikke cola på ukedagene, klapp på skuldren til meg selv. Det trodde jeg ikke at jeg skulle klare. Kiloene begynner og gå nedover heldigvis, jeg veier mindre en før jeg ble gravid med nr to :) Men er ikke fornøyd ennå.

Jeg lager mye mat fra bunnen av men har bestemt meg for og bli ennå flinkere. Jeg tror at hjemmelagd mat er bedre for kroppen. Bli ennå flinkere til og prøve ut nye grønnsaker og lage nye middagsretter. Har dere noen råd til sunne og gode middager? Nå skal vanene brytes...

Sunn og god mat fra bunnen av..
tommelen opp..
Er dere flinke til å lage middag fra bunn av?

(google)

Klem Lene

2 kommentarer: