mandag 7. april 2014

En matpakke mamma

Det er Mandagsmorgen og det er på tide å lage matpakke til Lykkeliten. Jeg er ikke en mamma som lager kjedelige matpakker jeg prøver og gjøre litt ut av de. Jeg har fått skryt for matpakkene hun har med seg i barnehagen av tantene, hun har de mest spennende matpakkene. Lykkeliten deler gjerne maten sin med de andre barna. Det er ikke så mye som skal til for at matpakkene blir fristende, og lang tid tar det heller ikke.. 
Har dere gode tips del gjerne med meg :) Jeg vet det har vært mye diskusjon om disse matpakkene og at det er noen som synes det er teit at barn får hjerte brødskiver osv men der er jeg ikke enig, barn er barn og synes det er gøy og jeg tror nok de vil spise mer. Jeg har ei som ikke spiser så mye men tror nok hun får mer i seg når jeg gjør noe ut av maten, vi spiser tross alt med øynene :) 

Her er noen tips..            







Klem fra
 Matpakke mamma 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar