lørdag 10. august 2013

Innbydene matpakker

Nå i disse tider er det skole og barnehagestart rundt om i landet. Så hva med å lage innbydene matpakker barna kan ha med seg? Jeg husker selv fra jeg var liten at den kjedelig brødskiva med svett ost eller salami ikke var så veldig fristende.
Lykkeliten har gått ett år i barnehagen nå og jeg prøver så godt jeg kan å lage innbydene matpakker til henne.  Jeg bruker frukt grønnsaker og middagsrester.. Så dette kommer jeg til å fortsette med fremover også, tror hun setter stor pris på disse matpakkene for noen ganger må de vises frem i barnehagen. Er det ikke spennende å få en stjerneskive med noe godt på? Vi spiser jo med øynene. Kanskje du der ute har noen gode matpakketips så kom gjerne med de..

Lager du innbydene matpakker? 



(google)



 Ha en fin Lørdagkveld.
Snart skal Lørdagsmiddagen lages og jeg skal kose meg i sofakroken med nye interiørblader.
Vi sees snart!
 
Klem Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar