søndag 30. desember 2012

Starten på ett nyttår

2012
 går mot slutten snart skal vi inn i ett nyttår.
Tusen takk alle sammen som har besøkt HvitLilje i 2012.
Jeg setter utrolig stor pris på alle besøkene jeg har fått.
Jeg håper dere vil følge meg igjennom 2013.
Planene er mange for neste år,
gleder meg til og dele det med dere..
Håper at bloggen min kan utvikle seg og vokse vidre, når jeg startet denne bloggen synes jeg det var vansklig og dele med omverden, jeg har fortsatt litt vanskligheter med det, men jeg prøver så godt jeg kan. Jeg ønsker at HvitLilje skal være en ekte blogg som viser hvem jeg er.
 En hverdag er ikke alltid rosenrødt,
jeg kan være sliten,trist eller lei...
 men det er viktig å være meg.
 
Dere som titter innom kom gjerne med bloggønsker?
 
Som sakt så er jeg en mamma som gjerne vil dele noen hverdagsglimt med dere.
Jeg elsker interiør og kan ikke få nok av det..som sikkert mange av dere har fått med dere:)
Hva liker dere best?! 
 
Ønsker dere ett riktig godt nyttår
og velkommen tilbake til HvitLilje.
 
Ønsker nye og gamle leser hjertlig velkommen :)
 
 
 
Stor nyttårsklem
fra
Lene
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar