søndag 7. oktober 2012

Har du blogg?!

Alle som kjenner meg vet at jeg er veldig nysgjerrig,
  kanskje litt for nysgjerrig noen ganger *ler* .
Så jeg lurer veldig på hvem du er?
og kanskje du har en blogg jeg kan besøke også?!
Gleden med bloggen min blir større for hverdag som går,
den har blitt en del av hverdagen min og kommer til og være det så lenge jeg synes det er gøy og blogge.
Har jeg ikke tid noen dager så lar jeg den ligge,
jeg gidder ikke og blogge bare for og blogge..
 
Kom gjerne med bloggønsker til meg,
 jeg vet jo ikke hvorfor akkurat du leser bloggen min..
 
TUSEN TAKK ALLE SAMMEN.
 
Klem Lene
 
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Så flott blogg du har. Gleder meg til å følge deg videre.

    SvarSlett
  2. Tusen takk Aileen:) Jeg skal ta meg en tur innom bloggen din :)
    God kveld til deg :)

    SvarSlett