torsdag 9. august 2012

vannmerking av bildene.

Jeg bruker photoscape når jeg ordner med bildene mine.
 Jeg merker bildene mine med bare HvitLilje.
Men jeg ser så fine vannmerker rundt omkring,
men jeg har ikke peiling på hvordan man lager disse.
Jeg er helt grønn på sånne ting.
Må man bruke photoshop?
Det virker  så
 vansklig..
Så hvilke redigeringsprogrammer bruker dere?
Det er så masse man kan gjøre,
 så man får et fint bloggutseende.
Kom gjerne med noen gode tips til å gjøre bloggen fin!
Jeg vet det er mange flinke blogg jenter der ute..

Ha en fin kveld:)

Klem Lene




2 kommentarer:

  1. Prinsessegrorud har ett kjempebra innlegg om vannmerking:
    http://www.prinsessegrorud.com/2012/06/hvordan-lage-rundt-vannmerke.html
    Hun bruker Paint Shop Pro v. 9.0, som du kan laste ned en prøveversjonc(30dager) av!
    Kjempebra program som til og med jeg forsto etterhvert :)Hvis du vil kjøpe det så tror det koster en plass mellom 400-600nok.
    Hun har også mange andre gode tips på hva du kan finne på med bildene dine i Photoscape (se under etiketten "Photoscape tips".
    Jeg for min del har laget vannmerket mitt i Photoscape.
    Jeg skrev inn "Mamma Janne og guttene mine" som helt vanlig tekst. Så la jeg på ett bilde, og reduserte styrken på det til man kunne se teksten. Voila, finish! :)
    Håper noe av dette kan være til hjelp! :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for tipsene dine.
    Da skal jeg gå innom siden hennes :)
    Det er jammen meg ikke så lett dette her ;)

    SvarSlett