onsdag 20. juni 2012

Hvorfor blogger du ?

Jeg begynte og blogge for over to år siden..
Hvit Lilje så dagens lys i september i fjor.
Denne bloggen er personlig, den er meg..
Jeg vil ikke fremstå som en annen en meg..
Jeg blogger om livet som mamma og synes det er gøy og dele hverdagsglimt med dere..
Selv om jeg ikke vet hvem dere er.
Noe jeg er veldig nysgjerrig på ;)
I begynnelsen var jeg veldig skeptisk på hva jeg ville dele med
omverden, særlig lykkeliten.
Det har kommet noen bilder av lille prinsessa mi:):)
Det kommer nok noen flere også.
Bloggen tar jo litt tid av hverdagen min men det er veldig hyggelig, men så lenge det er gøy så
så er det greit.

og selvfølgelig min store lidenskap interiør blir delt på bloggen..
Interiør blir mer og mer morro for hverdag som går,
mannen i huset har begynt og lure på meg når jeg drar med meg kabeltromler hjem *ler*
Og Norgesglass som brukes til alt mulig.
Nå ønsker jeg meg ett gamelt vindu..
Så mannen lurer vel på meg :)
 men sånn er det
og bo med en interiørglad jente,
sikkert flere som skjenner seg igjen.


Hvorfor blogger du?

Klem Lene




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar