fredag 15. juni 2012

Jentekveld og bursdagsfeiring

Dagen flyr avgårde derfor ingen innlegg fra meg.
Igår hadde jeg besøk av mine herlige venninner på ost og kjeks..
Det var så koselig og sitte i sofakroken og skravle med venninnene..
Vi skulle sitti ute på terrassen men været er håpløst, håper virkelig på noen solskinnsdager og varme snart,når kommer sommeren tilbake?!
Det er vel dette vi kaller grønn vinter*ler*
Nok om været.
Idag har vi feiret bursdagen til bestemoren til Lykkeliten.
Der fikk vi servert lasagne med hvitløksbaguetter og salat.
Kake ble det også, så spiste vi Norske jordbær for første gang i år,
det smakte himmelsk, jeg elsker nemlig jordbær..
Her ser dere kortet jeg laget til min kjære svigermor.



God natt alle sammen:)

Klem Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar