tirsdag 3. januar 2012

Pappapermisjon

Jeg kom over ett innlegg i Dagbladet i går.
En artikkel om pappaperm,
jeg tror det var Sv som gjerne vil øke pappa permen til 14 uker.
Jeg er ikke motstander at far er hjemme med barnet,
men
jeg synes ikke det er greit hvis man skal ta av permisjonen til mor. Og hvorfor skal politikerene si at pappaene
 skal ha så og så mye permisjon,
 det er desverre ikke alle pappaer som har muligheten til og være hjemme og da mister man retten på den permisjonen.
Da kunne heller mor fått den.
Poenget mitt er at ingen familie er like og da synes jeg familien selv må få velge hvem som er hjemme.
Permisjonstiden kunne foreksempel vært på 1 1/2 år ,
så vært enkelt familie kan velge hva som passer de best.
Har du noen mening rundt pappaperm så vil jeg gjerne få høre.
Jeg vil gjerne også høre dine meninger om permisjonstiden generelt..

Ellers ønsker jeg dere en fin tirsdagskveld:)

Klem Lene



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar