søndag 25. desember 2011

julekvelden

Endelig var hele familien samlet i våres hjem,
julegrøten skulle serveres..
Vi har alltid hatt julegrøt på dagen på julaften,
så det måtte det bli i år også...
Noen tradisjoner bryter man aldri,
eller hva?
Selve julekvelden ble feiret hos mine foreldre.
Sammen med hele familien,
stor og små..
Det var så koselig at alle var samlet,
Vi spiste ribbe, pinnekjøtt, medisterpølser og kjøttkaker
med godt tilbehør.
(jeg er forresten fortsatt mett)
Så var det julegaveåpning,
nissen banket på vinduet og barna var spente,
men lille lykkeliten var litt skepisk på julenissen
 så vi måtte gå en tur på kjøkkenet...
Men når nissen hadde reist av sted var var han glemt.
Så da begynte vi med julegaveåpningen..
Vi fikk så masse fint alle sammen,
må nesten bare fortelle at jeg fikk ny data av min kjære..
Verdens beste kjæreste er han..
Jeg ble så glad så nå blir det nok litt mer blogging..
Bilder kommer etterhvert:)

Så julekvelden var perfekt..

Håper dere også hadde en fin kveld.
Dere må fortsatt ha en riktig god jul.

Juleklem fra Lene




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar