fredag 30. desember 2011

fornøyd med gavene

Vi har fått så masse fint hele familien.
Av en vennine fikk jeg disse hjemmelagde pulsvarmerne.
Så tusen takk til deg Mette...
Du er så flink.
Av min kjære svigermor fikk jeg hjemmestrikket hals.
Så jeg er veldig fornøyd.
Jeg kommer sikkert til og legge ut flere julgaver etterhvert:)

Fikk du masse fint til jul?


Private bilder.

Jeg tenkte og legge ut noen bilder fra rommet til
lykkeliten senere,
så kan dere få en sniktitt der inne.
Det har blitt så koselig der.

Ha en god fredagskveld,
det er ikke lenge til vi går inn i det nye året,
men jeg håper jeg rekker og titte innom før det :)

Juleklem fra Lene 



2 kommentarer:

  1. Hei Lene.

    Tusen takk for den fine lykta jeg fikk til jul.
    Har brukt den,veldig fin i vinduet mitt med lys i.
    Gå inn på bloggen og se ,har lagt ut to innlegg nå.
    Godt nyttår til dere.Klem Mette.

    SvarSlett
  2. Tusen takk Mette.
    Jeg skal ta meg en titt :)
    Gleder meg til vi møtes og kan skravle igjen ;)

    SvarSlett