lørdag 1. oktober 2011

Barndommen

Jeg kom over ett avisklipp tidligre i dag,
som jeg ikke fikk ut av hodet.
Alt var så annerledes når jeg var liten,
det sier dem alle.
. tenker du...
ting har nok forandret seg i alle genrasjoner,
men jeg synes ikke at utviklingen vi har nå er så veldig bra.
Når jeg var liten jente elsket jeg og leke med dokker, jeg lekte med dokker til jeg var så stor at jeg følte at jeg måtte skjule det for andre..
Jeg var masse ute og lekte, jeg husker veldig godt når det var vinter så var vi mange barn i bakken og akte til langt på kveld, det var så vidt vi rakk og spise middag...
Det var tider det..
Men nå tror jeg den tiden er over..
Barna er ikke like mye ute og leker, og de skal blir alt for fort store.
Man leker vel ikke lenger med dokker,
 nå er det mobil og internett,
 ja rett og slett tekniske tuppetitter som er dagens leker til barna..
Hva synes du om dagen utvikling?
Går vi i riktig retning...

klem Lene


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar