fredag 20. juni 2014

Ny blogg eller bloggbytte!!!

Jeg har blogget noen år men føler at jeg trenger en ny og frisk start for og fortsette. Man legger ned en del jobb når man blogger så det er jo litt vemodig hvis jeg bare skal slette den..  jeg må først bestemme meg for hva jeg vil gjøre. Jeg har blogget hos Blogspot hele tiden men kanskje jeg skal prøve noe annet, noen som har noen gode råd om forskjellige blogg steder? Jeg har også tenkt en del på hva bloggen skal handle om, skal det fortsatt være om mitt liv, mammaliv og interiør. Interiør blir det uansett da det er min store lidenskap. Jeg må finne min grense om hva jeg vil dele med dere, er nok litt sjenert ennå med hva jeg legger ut.
Kanskje dere får følge meg på en ny reise sammen med meg. Jeg håper jo på det og at jeg kan bli flinkere og finne tid til flere innlegg.

Jeg setter utrolig stor pris på at dere besøker meg her inne, kjente og ukjente. Dere gjør bloggingen spennede..


Nå skal pizzan snart spises så vi sees snart igjen.
Kom gjerne med synspunkter på bloggingen.
kanskje flere bilder fra hjemmet?
Ha en fin Fredagskveld


Klem  


2 kommentarer:

  1. Jeg har hatt 3 forskjellige blogger nå, og syns egentlig det er greit hvis man skal skal bytte litt tema å flytte bloggen :) Mest for sin egen del egentlig, for å føle at man begynner på noe nytt, selv om man kanskje syns bloggen er litt "ukjent" i begynnelsen. Men jeg ville ikke slettet den gamle uansett!
    Jeg har hatt blogg på blogg.no, blogspot og wordpress. Er mest fornøyd med den siste egentlig.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for gode tips :)
      Ha en god dag :)

      Slett