mandag 2. desember 2013

Har du lyst til og følge meg?

For noen år siden bestemte jeg meg får og begynne å blogge, etter å lest en del blogger først. Det var et skummelt skritt å ta. Det å dele litt om meg og mitt liv.. Jeg bestemte meg på hvordan blogger jeg ville være og ville dele litt om hverdagen og min store lidenskap interiør. Den dag i dag synes jeg det er litt skummelt å dele med dere jeg vet jo ingenting om dere. Jeg ser det er noen innom og besøker meg, det er kjempe hyggelig.. Jeg håper at jeg klarer og dele mer med dere etter hvert jeg har jo veldig lyst til det.
Så hvorfor følger du akkurat meg?
 
Så har du lyst til å følge meg videre så legg deg gjerne til som følger så kan jeg kanskje se hvem du er også?
 
Eller følg meg på instagram der heter jeg HvitLilje.
 
 
Kanskje jeg får ta det skumle skrittet og dele litt mer om meg selv?!
 Hva liker dere egentlig og lese om her inne?
 Nå skal jeg se på Jakten på kjærligheten og kose meg med den lille babyen min <3
 
 
Det kommer noen innlegg om lillegutt snart!!!
 
Stor klem
 Lene
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar