mandag 4. november 2013

Vi venter på deg lille venn..

I går var den store dagen her nemlig termindagen til Bitteliten, men han trives så godt inni magen min. Han har ikke tenkt seg ut ennå. Jeg skjenner at jeg er litt engstelig på å gå overtid jeg er så redd for at det skal skje noe med han.. Jeg har jo hørt noen skrekkhistorier om det å gå over tiden.. Lykkeliten kom akkurat på termindagen så jeg fikk aldri tenkt så masse på det. Jeg får håpe han kommer i løpet av de første dagene her.. Kanskje jeg må begynne med alle disse kjærringrådene?! Har du erfaring rundt overtid eller noen gode råd til å sette i gang en fødsel så vil jeg gjerne vite...
Var det noen kjærringråd som hjalp deg?
 
(google)
 
Vi venter på deg lille venn...
 
 
Klem Lene
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar