torsdag 19. september 2013

Rustikk kjøkken

Se på dette kjøkkenet...
 
Jeg liker det rustikke sammen med det industrielle.
Jeg ønsker meg veldig en steinvegg en dag..
og rustikke lamper,
 det er knallfint til hvit kjøkkeninnredning...
 
Drømme Drømme..
 
 
 
 
(google)
 
Det er godt man kan drømme om hvordan man vil ha det hjemme. Godt man har internett og blogger man kan finne masse inspirasjon man kan ta med seg..
Jeg har laget meg en mappe med interiørtips jeg liker...
 
Forresten headeren min er ikke som  den skal.. Den andre jeg hadde klarte jeg og slette :(
Skal se om jeg får laget en bedre.. Jeg er ikke kjempe flink på det området..
 
 
Klem Lene

2 kommentarer:

  1. Hei:) enig i at dette kjøkkenet var veldig fint! Vet du hvor innredningen er kjøpt? Ha en fin dag:) hilsen fra Julianne

    SvarSlett
  2. Ja det er kjempe fint kjøkken :) Jeg fant bildet på Google så jeg vet ikke hvem som selger dette. God Helg :) Klem Lene

    SvarSlett