lørdag 23. februar 2013

Sette pris på hverdagene.

Tiden flyr nesten fra meg jeg som lovet mer blogging fra min side, så feil kan man ta når timene ikke strekker til. På onsdagen som var tok jeg med meg Lykkeliten ut i akebakken sammen med min kusine,bror og barn. Bålet ble tent og vi grilla pølser og koste oss gløgg ihjel på en helt vanlig onsdag
 ( selv om det var vinteferie som vi ikke hadde)
Vi voksne satt foran bålet og skravla og koste oss mens barna koste seg i bakken. Det er viktig å sette pris på hverdagene som det er flest av. Derfor har jeg bestemt meg for at vi skal bli litt flinkere til å kose oss litt ekstra i en hektisk hverdag, det er jo ikke så mye som skal til. Kanskje bare grille middagen på bålet? Vi elsker å være ute i frisk luft og flinkere skal i bli...
Nå gleder vi oss til lysere dager i gapahuken.
 
 
 
 
Ellers har dagene gått til jobbing, interiørparty og familieliv.
 
Ønsker deg en fin Lørdagsnatt og håper jeg får litt bedre tid til bloggingen fremover, håper du følger meg på veien.
 
Klem Lene
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar