torsdag 17. januar 2013

Happylights

Jeg har fått øynene opp for
Happylights..
Som mange andre interiørglade jenter har.
  Jeg lurer på om jeg skal bestille meg noen sånne, 
Lille prinsessa kunne fått på rommet sitt og mamman kunne fått til stua si *ler*.. 
Jeg får ta meg en runde på nettet og se hvor jeg kan bestille fra?!
Mener å huske at man kan bestille fra ett sted som heter Etsy?! tror jeg det heter... 

Liker du happylights?


(google)

Nå er det snart
 herlige hjem,
Håper på masse inspirasjon!!

Klem Lene

3 kommentarer:

  1. Har bestillt disse på etsy, venter på at de skal komme. Har også en venninne som kjøpte sine der.
    Ser du på bloggen min noen innlegg tilbake, har jeg skrevet om det der :)

    SvarSlett
  2. Hei Lene, jeg greide skrive fra mamma sin blogg profil, hehe.
    Så det er jeg som har skrevet om happylight på min blogg... ;)

    SvarSlett
  3. Da skal jeg ta en titt på bloggen din :)
    God helg :)

    SvarSlett