søndag 16. september 2012

Jeg spyr av designmatpakker...

Jeg spyr av designmatpakker..
Ja akkurat dette utalte en mamma seg til en nettside,
barna skal være glad de for matpakke med pålegg på,
 det siste var nok ironi..
Hvorfor skal det være så mye oppstyr om en matpakke.
Jeg synes det er kjempe flott at det er mammaer der ute som gjør litt ekstra ut av en matpakke. Jeg husker selv fra jeg var liten at matpakka ikke var den beste alltid, i hvertfal ikke når
 jeg begynte og smøre den selv...
Jeg prøver og lage spennende matpakker til Lykkeliten.
Stjerne skiver med noe godt på, og forskjellig frukt og grønt,
hun synes det er kjempe stas og viser gjerne barnehage tantene hva hun har med seg i barnehagen..
Hun er stolt av dem.
Lykkeliten er ikke alltid like lett og få i mat og da er det perfekt og gjøre noe ut av den.
Man spiser faktisk med øynene.
Det tar faktisk ikke så lang tid og lage en god matpakke,
det er så mye man kan gjøre ut av det.. Man kan bruker rester fra gårsdagens middag.
Jeg skal fortsette med og lage disse matpakkene, særlig når min Lykkeliten setter så stor pris på de..
Så nå ønsker jeg meg boka til
Susanne kaluza
I BOKS..
Og få flere gode tips.
Så jeg heier på mammaer som lager sunne gode matpakker..
 
 
Så hva synes dere om disse matpakkene?!
 
(susanne Kaluza sin blogg)
 
Jeg vil gjerne høre dine meninger
eller
gode tips til matpakker:)
 
God Søndagskveld!
 
Klem Lene
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar