søndag 12. februar 2012

Morsdag

Dagen startet 07.30..
Pappan i huset er sengeliggende på selveste
morsdagen,
så da ble det tidelig opp
for meg..
Så lykkeliten og jeg har hatt en rolig morgen
før vi gikk ut i de fine været sammen med Mimmi (min mamma).
Så ble vi med hjem til Mimmi og bestefar for
og feire Morsdag og pappas bursdag,
Det var en hyggelig dag...
Oldeforeldrene til lykkeliten kom også..
Så stakkars pappan i huset som måtte holde sengen..
Men
jeg fikk en kjempe flott lykt
av Lykkeliten og min kjære,
så han hadde husket morsdagen..:)
Bilde av lykten kommer!!

Jeg tok noen interiørbilder hjemme hos
mamma og pappa..
De har det så fint!!
Mamma er forresten like opptatt av interiør som
meg :)

Har de det ikke fint?






Gratulerer så masse med Morsdagen
alle mødre..
Håper dere har hatt en fin dag og blitt godt tatt vare på:)

Mamma gratulerer så masse med Morsdagen
Masse gla i deg :)
Du er verdens beste Mamma som stiller opp
uansett for meg..

Klem Lene




  


1 kommentar:

  1. Hei Lene.Kjempefine kaker du hadde laget.De smakte nok godt tenker jeg.
    Og flotte bilder du hadde tatt hjemme hos mora de.Du må få henne til og lage seg en blogg eller om du gjør det.Det hadde hvert koselig.Takk for en koselig kveld sammen med dere i går,alltid koselig sammen med dere.Klem Mette.håper du snart blir i bedre form!!!!!!

    SvarSlett